Pagina's

vrijdag 22 december 2017

Kerstlabel

Hoi allemaal!

Zoals elk jaar, hebben we ook dit jaar weer 7 Tags of Christmas gevierd op de Facebookgroep van Tiets' Creatieve Wereld. Ik koos voor het thema Rood/Groen, omdat ik dol ben op de traditionele kerstkleuren en maakte daarbij deze tag.

De tag is gemaakt met papier van Craft Sensations, en alle randjes zijn beïnkt met DIstress Ink Vintage Photo.
 Ik heb met een mal van Marianne Design een opening gemaakt. Daarachter zit een plaatje van Syta van Gelderen.
Achter de opening zit een tekst van Marianne Design, de liedjes stempel O Denneboom. Achter de flapjes zit wat sisal. Omdat ik hierdoor een beetje het idee van een krans kreeg, heb ik bovenaan een strikje gemaakt met wat jute touw. Ook zitten er verschillende hulst-takjes op, die zijn gemaakt met stansen van Joy!Crafts. Ook heb ik een berry spray uit elkaar gehaald, en elk stukje als een soort besje in de krans verwerkt.
Om de tag af te maken heb ik een etiketje van Kimya gebruikt, en verschillende parels gemaakt met Nuvo Crystal Drops in de kleur Berry Red.
'
Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: