Pagina's

woensdag 9 augustus 2017

Layout Smile

Hoi allemaal!

Onlangs was mijn beste vriendin Rianne jarig, en ja, het begint een beetje traditie te worden. Ik heb daarom een layout voor haar gemaakt, met achterop een envelopje waar het echte cadeau in kon.

 Ik heb het schitterende papier van Maja Design gebruikt, uit de Denim and Friends collectie. Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Vintage Photo. De achtergrond is bewerkt met Psst! spray in de kleur Denim en met een reinker Distress Ink Vintage Photo. Ook heb ik spetters gemaakt met verdunde witte gesso.

 De titel van de layout heb ik 3x uitgesneden met mijn Silhouette Cameo. Daarna heb ik de uitsnedes op elkaar geplakt, zodat de tekst wat dikker is en meer opvalt.


 Ik heb een glazen flesje van Kimya Verpakkingen gevuld met mini pareltjes van de Action. Achter het flesje zit een strik van jute touw. De rietjes die rechts van de foto zitten komen ook bij Kimya vandaan, net als de bruine doily.


 Om de foto heb ik een frame gemaakt van papiertouw met een ijzerdraad erin. Hierdoor kon ik het heel makkelijk vormen zoals ik wilde.


 Ik heb diverse bloemen gebruikt, deze komen bij de Action vandaan. Achter de bloemen zit een stukje kaaslinnen dat ik heb gekleurd met Distress Ink Vintage Photo.


Ook achter deze bloemen zit een stukje kaaslinnen. Achter het blauwe gescheurde papier zit een stuk lint dat bij Kimya vandaan komt.


Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: