Pagina's

woensdag 2 augustus 2017

Kimya Gast Designer - Winter Wonderland

Hoi allemaal,

Vandaag mocht ik weer gast designer zijn voor Kimya, met wederom een layout. Ik heb de laatste tijd zo veel layouts gemaakt, ik blijf het prachtig vinden. Ik ontdek steeds weer wat nieuws. Deze keer heb ik een layout gemaakt in winterse sferen.

 Ik ben begonnen met een vel wit cardstock. Ik heb rechtsonderin met een achtergrond stempel met Versamark inkt gestempeld. Daar overheen heb ik clear embossing poeder gestrooid, en dat laten smelten met mijn heatgun.
Daarna ben ik er met Gelatos in de kleur Blueberry overheen gegaan en heb het ingesprayd met water. Dat geeft een prachtige kleur aan de achtergrond.
Toen dat droog was, heb ik de achtergrond verder bewerkt met een stencil met sterren van Dutch Doobadoo, en structuurpasta van Dutch Doobadoo.


 Het papier dat ik heb gebruikt is van Kaisercraft, Frosted. Ook daarvan heb ik alle randjes bewerkt met de Gelatos. 
Tussen de laagjes design papier zitten doily's en een blaadje van een kalendertje. Daarop heb ik de datum omcirkeld.


 Achter al het papier zit een wit label, daarop heb ik gestempeld met een liedjes-stempel van Marianne Design. Op het label heb ik wat foamball clay gedaan, net als op verschillende andere plekken op de layout. 
Her en der zitten verschillende sneeuwvlokken op de layout. Deze heb ik bewerkt met Versamark inkt en daar over heen heb ik Frantage Shabby White gedaan.


 In de bloementoef heb ik een witte curly pin gebruikt, leuk zijn ze he?
De bloemen komen uit mijn eigen voorraad.


 Op een sterprikker heb ik de datum waarop de foto genomen is geschreven. Achter de prikker zit wat blauwe wired mesh. In de bloementoef zit een strik van wit organza lint. 


 In de linker bovenhoek heb ik een deel van een witte tag gebruikt, en wat jute flax koord, suede lint en zilver lint uit mijn eigen voorraad aan geknoopt. Daarop zit nog een halve witte doily met een bloem en een sneeuwster.


De tekst heb ik met mijn Silhouette Cameo gesneden. 

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Femke, Tiets en de rest van het team, bedankt dat ik wederom jullie gast-designer mocht zijn.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: