Pagina's

woensdag 14 juni 2017

Moederdag mini album

Hoi allemaal,

Dit is een creatie die ik voor moederdag heb gemaakt, maar ik realiseerde me dat ik 'm hier nog helemaal niet had laten zien... Daarom nu alsnog!

 Het is een tasje geworden met daarin een mini-album.
Dit is gemaakt met een zelfmaakpakketje van Kimya, ontworpen door Tiets.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing, en ik heb allemaal restjes gebruikt.
Alle lintjes en kantjes zijn ook restjes van eerdere albums, net als het ribbelkarton.






Het boekje is een Accordion boekje, dus de zakjes die ik heb gebruikt zijn aan zowel de voorkant als de achterkant beplakt. Dit is de voorkant.


En dit is de achterkant van het boekje.


En hier de close-up foto's van elk zakje.










 In elk zakje zat een label, en hierbij een foto van alle labels.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: